Tutvu meie KAMPAANIA toodetega

Kampaania TASUTA tarne kõikidele tellimustele

Korduma kippuvad küsimused

Kontakt

Kuidas ma saan QvikLinkiga ühendust võtta?

Saate meiega ühendust võtta otse vestluse aknast alt paremast nurgast või saates e-maili aadressil info@nutikaubad.ee või kasutades selleks eraldi otsevormi saatmist "Võta ühendust" lehelt. Meie abivalmis ja kogenud meeskond on valmis teile toeks olema igas küsimuses.

Tellimus

Milliseid makseviise saab kasutada?

Võimalik tasuda läbi Eesti pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele).

Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

Lisaks aktsepteerime kõiki populaarsemaid krediitkaarte (VISA, Mastercard, AMEX) ja PayPali makseid. Makseid vahendab Stripe

Kaua tellimuse töötlemine aega võtab?

Kuna meie eesmärk on töödelda tellimusi võimalikult kiiresti, siis palume taotlusi edastada muudatuseks või tühistamiseks 12 tunni jooksul, alates tellimuse vormistamisest. Saabunud taotluseid, mis on edastatud peale seda aega, enam täita ei ole võimalik. Saate oma tellimuse peale selle kättesaamist meile tagastada, peale mida siis tehakse teile ka tagasimakse selle tellimuse eest.

Mis siis, kui ma ei saa oma tellimust kätte?

Teil on õigus kogu raha tellimuse eest tagasi saada, kui tellimus ei jõua teieni 30 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

Tarneaeg

Kui pikk on tarneaeg?

Suure nõudluse tõttu võib tellimuste kohalejõudmine võtta aega keskmiselt 5–15 tööpäeva.

Saadetis

Kas erinevad tellitud tooted on ühes saadetises?

Kui on erinevad tooted ühel tellimusel, siis võib juhtuda, et tulevad ka erinevad pakid kuna tooted saadetakse välja nendest ladudest kus toode hetkel saadaval.

Mida teha, kui saadud toode on defektne/vale/kahjustatud?

Palun võtke meiega ühendust, kui olete saanud kauba, mis on vale, midagi puudub ja/või defektne.

Palun lisage:

  • Teie tellimuse number.
  • Kauba fotod.
  • Kõik seotud tõendid teie paki kättesaamisel.

Anname endast parima, et see olukord võimalikult kiiresti lahendada.

Tagastus & hüvitamine

Kuidas ma tagastan toote?

Palun võtke selleks ühendust meiliaadressil info@nutikaubad.ee

Millal tehakse raha tagasimakse?

Kõik tagasimaksed krediteeritakse teie algsele makseviisile. Kui maksite krediit- või deebetkaardiga, saadetakse raha tagasimakse kaardi väljastanud panka 7-10 tööpäeva jooksul pärast tagastatud kauba või tühistamisavalduse saamist. Kui teil on küsimusi selle kohta, millal see teie kontole kantakse, võtke ühendust kaardi väljastanud pangaga. Võib kuluda veidi aega, enne kui tagasimakse teie kontole kantakse.